*
Dodane 2012-07-15 20.01 , komentarzy 16

Dziewoklicz: W worku znaleziono ciało kobiety

Kategorie: Wiadomości Tagi: policja,

Worek ze zwłokami kobiety znaleźli wędkarze przy brzegu kąpieliska. Tożsamość kobiety nie została na razie ustalona.

Worek ze zwłokami kobiety znaleźli wędkarze przy brzegu jeziora. ...

Dziewoklicz: W worku znaleziono ciało ko...

Autor: Redakcja MM

Mariusz Parkitny
mariusz.parkitny@mediaregionalne.pl


Kobieta, której ciało znaleziono dziś po południu w okolicach kąpieliska Dziewoklicz była ubrana w letnie rzeczy. To może wskazywać, że do zabójstwa doszło kilka dni temu, gdy na dworze było jeszcze ciepło. Ktoś ukrył ciało w worku. Kobieta miała zawiązany wokół szyi sznurek.

Zwłoki zbadał już biegły medycyny sądowej.

Nie ustalił jednak przyczyny zgonu. Jutro prokurator zarządzi sekcję zwłok. Tożsamości kobiety nie udało się na razie ustalić. Z wyglądu: wiek 45-50 lat. Prawdopodobnie jeszcze dziś lub jutro opublikowane będzie zdjęcie kobiety, aby ustalić tożsamość ofiary.

- Postępowanie prowadzone jest pod kątem zabójstwa - mówi prok. Małgorzata Wojciechowicz z Prokuratury Okręgowej w Szczecinie.

Ciało znaleziono dziś po południu w pobliżu kąpieliska Dziewoklicz. Były ukryte w worku. Kobieta ma na ciele ślady ran, ale bez szczegółowych badań nie będzie wiadomo, czy były przyczyną zgonu.

X

Miejsce
w rankingu
Redakcja MM

E-mail: mmszczecin@mediaregionalne.pl Tel.: 91 481 33 00 Adres: ul. Nowy Rynek 3

Komentarze

Gosciu Gość
~Gosciu
Az dziwne, ze media nie mowia ze to bylo samobojstwo 2012-07-15 20.10

Az dziwne, ze media nie mowia ze to bylo samobojstwo

Orlando B Orlando B
Może biletu nie miała 2012-07-15 20.13

Oczywiśćie autobusowego

wiki Gość
~wiki
Kilka razy 2012-07-15 20.29

wybrałam sie na Dziewoklicz, i nie raz myślałam , idąc od autobusu, że za " bezpieczne " samo dojście od przystanku do Kapieliska nie jest !!!!
To, jest spory kawałek drogi , i nie ma !! specjalnie wyznaczonej !! dróżki dla pieszych , a samochody obok, idacych jadą .

asdasd Gość
~asdasd
asd 2012-07-15 20.37

Jak tu mozna mowic o samobojstwie jak bylo w worku.Many pomysl troche zanim cos napiszesz!

Gosciu Gość
~Gosciu
Do asd: hehehe brechtam z ciebie za brak wyczucia ironii 2012-07-15 20.45

Do asd: hehehe brechtam z ciebie za brak wyczucia ironii

.... Gość
~....
.... 2012-07-15 20.45

masakra strach się bać!!!!!!!

dj Gość
~dj
@asd - nieogarnięty człowieku... 2012-07-15 20.48

Jak nie ogarniasz tematu to nie krytykuj innych...

toniestetyja Gość
~toniestetyja
... 2012-07-15 21.05

Nigdy tam nie widziałem policji, chyba, że w podobnych przypadkach jak opisany. To jest za daleko od miasta i w którą stronę by nie pójść to dzicz więc bez problemu sprawy mogli się oddalić niezauważeni.

Leko Gość
~Leko
a 2012-07-15 22.57

na tym prawobrzezu wgl cos tym ludziom odwala nie ma dnie bez alkoholu 95% spoleczenstwa rano jak nie w nocy chodzi zachlana,az padaja na gębe coraz to bardziej sie spierniczylo na tym prawobrzezu odkad tu mieszkam

Justj20 Gość
~Justj20
... 2012-07-16 08.55

tak "gościu" popełniła samobójstwo i sama się w worek zapakowała...

SS Gość
~SS
xxx 2012-07-16 10.35

To pewnie "Dziewokliczanka".

dosc Gość
~dosc
PROSBA DO POLICJI !!! 2012-07-16 13.08

Czy Policja może na swojej stronie zmienić orientację zdjęcia z poziomej na pionowe - odnalezionej kobiety? Naprawdę ciężko się je ogląda z wykręcona nienaturalnie głową
http://www.szczecin.kwp.gov.pl/images/stories/wydarzenia/2012/lipiec/120716dziewoklicz1.jpg

obserwator Gość
~obserwator
. 2012-07-16 13.55

Policja powinna przepytać prostytutki, które świadczą usługi przy Dziewokliczu. Stoją przy trasie od rana do nocy.

Century Gość
~Century
Leko hahahaha 2012-07-16 15.32

95% prawobrzeża na alku? Proszę Cię, więcej schlanych lumpów widzę na lewym brzegu...

DZIARA DZIARA
@obserwator 2012-07-16 18.24

i chyba się doczytali Twojego komentarza, bo dzisiaj w tamtych okolicach stał radiowóz

taś taś Gość
~taś taś
taś taś 2012-07-17 08.55

na tym prawobrzezu wgl cos tym ludziom odwala nie ma dnie bez alkoholu 95% spoleczenstwa rano jak nie w nocy chodzi zachlana,az padaja na gębe coraz to bardziej sie spierniczylo na tym prawobrzezu odkad tu mieszkam.

IDŹ DO SZKOŁY ANALFABETO. KALECZYSZ JĘZYK OJCZYSTY!!!

Dodaj swój komentarz: